72. Veyn-Holl, əsas giriş – gecə
İki cangüdən
Arturu var gücüylə binadan çölə atır, Artur yağışdan islanmış etirazçıların
qarşısında yerə yıxılır. Telekameralar və foto-işıqlar Artura tuşlanır. Artur
yıxıldığını səhnələşdirmək qərarına gəlir – publika qarşısında gah bir, gah o
biri tərəfə mayallaq aşır, sonra dramatik bir təzim edir.
Etirazçılar
dəli kimi bağıraraq, onu alqışlayırlar.
İslanmış
saçlar... Əzilmiş burun...
Artur arxaya
çevrilib görür ki, cangüdənlər qayıdırlar.
O, yağış seli altında meydan boyu qaçır. Yolu burulur, sürüşərək, qaçmağa davam
edir – heç kim onu təqib etməsə də, qaçır.
73.
Çoxmənzilli bina, dəhliz – gecə.
Artur
Sofinin qapısını döyür, içəridən musiqi səsi eşidilir. Artur tamam islanıb,
geyimi bədəninə yapışıb. Heç kim qapını açmır.
Artur yenə
qapını döyür. Musiqi səsindən içəridə nə baş verdiyini eşitmək olmur. Artur
qapını itələyir – qapı açıqdır.
74.
Sofinun mənzili, dəhliz – davamı
Artur
Sofinin mənzilinə daxil olur, musiqi çox ucadan səslənir, mənzil zəif
işıqlanır.
COKER –
Sofi?!
Artur
qaranlıq qonaq otağına daxil olur və Sofini divanda, hansısa bir oğlanın üstündə
ani olaraq görür. Oğlan kölgəlikdə dayanan Arturu görür və dik atılır. Arxaya
çevrilib baxan Sofi qışqırır.
75.
Çoxmənzilli binanın dəhlizi – gecə
Artur
anasının mənzilinə tərəf sürətlə qaçır. Onun ardınca yarıçılpaq oğlan çıxır,
şalvarını düymələyərək, nəsə qışqırır. Artur geriyə baxmadan qaçır və oğlanın nə
dediyini eşitmir. Mənzilin qapısını tələsik açaraq, içəri daxil olur.
76.
Dövlət xəstəxanası, Arkhem – səhər
Artur
darısqal kabinetdə əyləşib, pəncərə şüşəsindən pasiyentlərin səs-küyünə,
qışqırıqlarına diqqət edir – kimsə əlil arabasına qandallanıb, kimsə başıbağlı
halda xərəkdə uzanıb ki, lampaların parlaq işığı gözlərini qamaşdırmasın.
Arturun
müşahidələrini klerk (40 yaşlı, sinəsindən İD vəsiqəsi sallanır) kəsir, klerk sənədlərlə
dolu ağır köhnə yeşiyi gətirir və küt şappıltı ilə qutunu kirli masanın üzərinə
qoyur.
KLERK –
Bağışlayın ki, gec oldu. 10 ildən əvvəlki qeydlər zirzəmidə saxlanır, sən isə
30 il əvvəlki sənədləri istədin, ona görə xeyli axtarmalı oldum.
Artur minnətdarlıqla
başını tərpədir.
KLERK – O
qovluq burada olmalıdır, amma onu sənə verə bilmərəm.
Klerk
yeşiyi açır, içində nəsə axtarır. Artur pəncərə şüşəsindən dəhlizə baxır.
COKER – Sənə
sual verə bilərəm? Adam bura necə düşür? Bu adamlar cinayət törədiblər?
KLERK (sənədlərə
baxaraq) – Bəziləri hə... Kimsə dəli olub, özünə və ətrafdakılara təhlükə
yaradır. Kiminsə getməyə yeri yoxdu.
COKER
(başını tərpədir, aşağı baxır) – Həəəə, bilirəm bu nə deməkdir... Bəzən mən də
bilmirəm, nə edim... Elə bilirəm, daha dözə bilməyəcəm...
Klerk hələ
də sənədlərlə məşğuldur.
KLERK – Hə,
mən də bilmirəm bu zibillə nə edim. İndi də deyirlər ki, işçiləri ixtisar edəcəklər,
biz onsuz da azıq, bundan sonra vəziyyətimiz lap pisləşəcək... Nə edim, bilmirəm...
Artur
klerkə baxır, düşünür ki, klerk onu anlayır.
COKER –
Keçən dəfə elə oldu ki, mən hirsimi başqalarından çıxdım. Elə bilirdim, bu
hadisə məni narahat edəcək, amma etmədi...
Klerk ilk
dəfə Arturun üzünə baxır.
KLERK – Nəyi
nəzərdə tutursan?
COKER –
Ətrafında hər şey uçuruma yuvarlananda, xoşbəxt olmağa çalışmaq çox çətindir.
KLERK –
Qulaq as, mən adi işçiyəm, köməkçiyəm. Sənədləri doldururam, forma yazıram. Yəni
bilmirəm nə deyim sənə... Bəlkə sən harasa müraciət edəsən – cürbəcür proqramlar
var, ya xidmətlər...
COKER –
Onları ixtisar ediblər.
Klerk
başını tərpədir, nəhayət, axtardığını tapır.
KLERK (təəccüblə)
– Tapdım, budur. Penni. Penni Flek.
Klerk
saralmış vərəqlərlə dolu köhnə qovluğu yeşikdən çıxarır, yeşiyi yerə qoyur, öz
masasının arxasında əyləşir.
COKER
(öz-özünə) - Deməli, anam buranın pasiyenti imiş...
Klerk
qovluğu açır.
KLERK (tələsik
kağızlara göz gəzdirir) – Beləəə... Diaqnoz doktor Bencamin Stouner tərəfindən
qoyulub. Pasiyent paranoidal psixozdan və şəxsiyyətin narsis pozuntusundan əziyyət
çəkir. Öz uşağına təhlükəli olduğu təxmin edilmişdir.
Klerk
ucadan oxumağı dayandırır, növbəti vərəqləri oxuduqda, gözlərini geniş açır.
Artur klerkə baxır, onun sözünü gözləyir.
COKER – Nə
var?
KLERK – Sən
dedin ki, o sənin anandır?
Artur
başını tərpədir.
KLERK
(qovluğu bağlayır) – Bağışla, mən sənə, dediyim kimi, qovluğu verə bilmərəm.
Xusüsi icazə lazımdır. Yoxsa problem yaşayaram. Bundan başqa, burada (qovluğu
göstərir) pis şeylər çoxdu.
COKER – Mən
öhdəsindən gələrəm. Özüm də dəfələrlə pis vəziyyətdə olmuşam.
KLERK
qovluğu masanın üzərinə qoyur.
KLERK –
Kömək edə bilmərəm. Əgər sənə buradakı qeydlər lazımdırsa, qoy anan gəlsin və
pasiyent haqqında məlumatların açıqlanmasına izacəni imzalasın.
Artur bir
anlıq fikrə gedir. Sonra qovluğu masanın üzərindən cəld götürür, klerk qovluğun
o biri ucundan yapışır, hərəsi qovluğu öz tərəfinə çəkir.
Nəhayət,
Artur klerki bərk itələyərək, qovluğu götürür və kabinetdən qaçır. Klerk bunu
görür, amma heç nə etmir.
77.
Arkhem Dövlət xəstəxanasının dəhlizi – səhər
Artur dəhlizlə
qaçır, bilmir ki, onu təqib edən yoxdu.
Tini dönüb uzun dəhliz ilə qaçır. Pilləkənin qapısına
çataraq, içəri daxil olur.
78.
Arkhem dövlət xəstəxanasının girəcəyi.
Artur pillələrlə
aşağı qaçır və aşağıdakı meydançada dayanır. Boylanır ki, görsün təqib edən var
ya yox.
İri planla
- Artur nəfəsini dərib, qovluğu açır.
Sənədləri
vərəqləyir və klerkin dayandığı səhifəni tapır. Ürəyində oxuyur, oxuduqca 30 il
əvvəl psixiatrik ekspertiza üçün dindirilən anasının səsini eşidir.
ANA –
Oğlumu övladlığa götürməmişəm, o Tomas Veynin oğludur. Mən onun evində işləyirdim,
demişdim də, onun evini yığışdırırdım. O həmişə mənə gülümsəyirdi.
79.
İstintaq otağı, Arkhem dövlət xəstəxanası –
günorta
(keçmişdən)
Penni Flek
(20 yaşlı) doktor Bencamin Stounerin (50 yaş) qarşısında, istintaqlar aparılan
balaca qaranlıq otaqda əyləşmişdir. Pəncərələr müdafiə ekranları ilə örtülüdür.
Penni siqaret sümürür, onun üzündə göy ləkələr var, burnu və ağzı əzilib.
Doktor
Stouner Penninin işinə (sənədlərə) baxır – bu, indi Arturun əlindəki qovluqdur.
DOKTOR –
Penni, bu haqda əvvəl danışmışdıq. Sən onu övladlığa götürmüsən. Bütün sənədlərimiz
var.
Penni
susur, yalnız gülümsəyir, sanki bir sirrə malikdir. Siqaret tüstüsünü buraxır.
Doktor
qovluğu araşdırır, 3 yaşlı Arturun bədəninin ağ-qara kriminal fotolarını
götürür.
DOKTOR – Sən
dayanıb baxırdın ki, aşnalarından biri övladlığa götürdüyün uşağa necə əzab
verir. O dəfələrlə uşağı döyüb. Səni də.
Penni
doktora dəli kimi baxır.
ANA – O nə
mənə, nə də uşağıma toxunub. Olar mən gedim, xəstəxanaları sevmirəm.
Doktor
Stouner fotoları Penninin qarşısına düzür. Penni siqaret çəkməyə davam edir və
fotolara baxır.
Fotolarda
Arturun gömgöy bədəni... kirli çarpayısı... radiatora bağlanmış ip qırığı
görünür.
Artur bu
ağ-qara fotolara baxır və cavan anasını eşidir.
ANA – Onun
ağladığını heç vaxt eşitməmişəm. O həmişə elə sevincli, şən uşaq olub ki...
DOKTOR –
Penni, uşağı sənin kirli mənzilində tapıblar, ac-susuz halda, özü də onu
radiatora iplə bağlayıblar, onun bədənində xeyli döyülmə izləri vardı, başından
ağır travma almışdı.
Artur
bunları oxuduqda/eşitdikdə, gözünü qovluqdan çəkir, sanki Penniyə tərəf çevrilərək
onun reaksiyasına baxır – elə bil Artur gənc anasıyladır.
Artur
görür ki, Penni bir qədər irəli əyilib, diqqətlə doktora baxır.
ANA – Bu
yalandır. Mənim evim çox kirli deyildi. Evimi səliqəli saxlayıram.
Artur
anasına baxır.
DOKTOR – Bəs
oğlunuz barədə nə deyə bilərsiniz?
Penni bir
an düşünür, siqareti tüstülədir.
ANA – Mən
şadam ki, onu tanımışam.
Artur
anasının siqaret tüstülətməsinə baxır, sonra siqaret tüstüsü duman kimi onun
gözləri qarşısını tutur.
80.
Məktəb meydançası, küçə - günorta
Artur sürətli
addımlarla uşaq meydançasına yaxınlaşır. Görür ki, Sofi digər analarla söhbət
edir, Cici isə turniklərdə uşaqlarla oynayır.
Sofi
Arturu görür və ona tərəf gedir, hələ də gecə olanlardan narahatdır.
SOFİ – De
görüm, bu nə idi? Sən istədiyin vaxt mənim evimə gələ bilməzsən!
Artur
Sofinin qəzəbindən karıxır.
COKER –
Gözlə, Sofi, biz bundan keçməliyik... Ona görə buradayam.
SOFİ – Nə
deyirsən? Nədən keçməliyik?
COKER –
Bilmirəm. Demək istəyirəm ki, heç vaxt qadınla yaxınlıq etməmişəm, bu mənim
üçün ilkdir...
SOFİ –
Artur, mən səninlə sadəcə xoş davranırdım, çünki sənə yazığım gəlirdi... Mənim
görüşdüyüm kişi var.
COKER – Sənin
kimin var? Kimin? Sən necə qadınsan! Kim belə edir?
Bəzi
analar onlara tərəf baxırlar.
SOFİ – Çıx
get. Mən bunu müzakirə etməyəcəm.
COKER (qışqırır)
– Niyə müzakirə etməyək?
Cici
Sofinin yanına qaçıb gəlir ki, görsün, nə baş verir.
SOFİ
(qızına tərəf) - Get dostlarınla oyna, əzizim.
Burada böyüklər söhbət edir.
Artur
Ciciyə yuxarıdan aşağı baxır.
COKER – Cici, getmə, sən bunu eşitməlisən. Sənin
anan pis adamdır. O qəhbədir, əgər iki kişi ilə eyni anda görüşürsə... Ona
inanma, o sənin də ürəyini qıracaq.
Artur
dönüb gedərkən, arxasınca Cicinin ağladığını eşidir. Onun özü də göz yaşlarını
güclə saxlayır.
Sofi
Arturun arxasınca qaçaraq, onun əlindən tutur. Artur ona tərəf çevrilir, sanki
bu an qadını vuracaq.
COKER –
Niyə məndə heç vaxt heç nə alınmır?
Sofi var
gücüylə Artura sillə ilişdirir, sonra çıxıb gedir.
İri planla
Artur. Qəhqəhə çəkir...
81.
Ananın mənzili, qonaq otağı – gecə.
Artur əsəbi
halda otaqda gəzişir, qapını taqqıltı ilə vurub açır. Başını yana əyərək,
burnunun altında nəsə mızıldanır, sanki başında baş verən hansısa hadisədə
iştirak edir. Arxa planda televizorda xəbərlər gedir.
Veyn qülləsi
qarşısındakı etirazlardan kadrlar... Etiraz edənlər kloun maskalarındadır...
Aparıcının
səsi: “Bir neçə həftə ərzində davam edən qəzəb və narazılıq, deyəsən, partlayışa
yaxındır. Kloun kimi geyinmiş etirazçılar dəstəsi bü gün Veyn qülləsi qarşısına çıxdılar”.
Artur bunu
eşitcək, dayanır və ekrana tərəf çevrilir.
Kamera
televizoradır. Etirazçılar Veyn qülləsinin qarşısındadırlar.
1-Cİ
ETİRAZÇI (TV ilə) – Görəcəksiz, gələn cümə axşamı meriya qarşısında nə olacaq.
Biz bu dəfə orada yığışacağıq.
Artur divanın
kənarında əyləşib, ekrana tərəf əyilir – sanki gördüklərinin gerçək olduğuna
inanmaq istəyir.
2-Cİ
ETİRAZÇI (TV ilə) (sözü kəsir, kameraya bağırır) – varlıları ............(söyüş),
KİVlər ..........(söyüş), zənciləri ...........(söyüş), ağları ..........(söyüş),
hamını ............... (söyüş)
Söyüşlər
“piiiiiiiiiii” səsi ilə batırılır.
Artur şaşqın
vəziyyətdə əyləşib.
82. Ananın mənzili, qonaq otağı – səhər
Günəş
işığı pəncərədən içəri vurur.
Telefon zəng
çalır. Artur gözlərini açır. Kürən pişik onun sinəsində əyləşib və sahibinə
baxır.
Artur nəhayət
ki, bir qədər yatmışdır. O hələ də yataqda uzanmış vəziyyətdə qalır. Telefon
xeyli zəng çalır, sonra avtomat-cavabçı cavab verir.
TV-DƏN QIZ
(telefonda) – Bu məlumat Artur Flek üçündür. Adım Şirli Vudsdur. Mürrey Franklinin
şousunda işləyirəm.
Artur səsi
dinləyərək, yataqda əyləşir. Pişik onun sinəsindən yerə tullanır. Artur eşitdiklərinə
inana bilmir.
TV-DƏN QIZ
(telefonda) – Bilmirəm, xəbəriniz varmı, amma Mürrey şouda sizin çıxışınızdan
bir epizodu göstərib və çox maraqlı...
Artur dəstəyi
götürür.
COKER
(telefona) - Kimsiniz?
TV-DƏN QIZ
– Salam, mən Şirli Vudsam, Mürrey Franklinin şousundan. Danışan Arturdur?
COKER
(telefona) – Bəli.
Artur ayaqları
yanında mırıldayan pişiyə baxır və onu təpikləyir.
TV-DƏN QIZ
(telefonla) – Salam, Artur. Bayaq dediyim kimi, biz sizin çıxışınızla əlaqəli
xeyli telefon zəngləri aldıq, hamı sizə heyrandır. Mürrey sizi qonaq qismində
şousuna dəvət edir. Sizə hansı gün rahatdır?
COKER –
Mürrey istəyir ki, mən onun qonağı olum?
TV-DƏN QIZ
(telefonla) – Bəli. Əladır, deyilmi? Siz öz çıxışlarınızdan birini ona göstərə
bilərsinizmi? Nə deyirsiniz?
Artur
telefon dəstəyini yerinə qoyur.
83. Şəhər xəstəxanası, xəstəxana palatası (ümumi) – səhər.
Artur
ümumi xəstəxana palatasına daxil olur, anası buradadır. Artur xırıldayan qoca
qadının yanından keçib pəncərə önündəki yataqda anasını görür. Artur
çarpayıları ayıran göy pərdəni çəkir ki, anası ilə təkbətək qalsın,
çarpayının kənarında əyləşir. Oğlunu görən Penni gülümsəyir, lakin özü hələ də
hərəkətsizdir. Artur anasına tərəf əyilir və qəzəbli alçaq səslə deyir.
COKER –
Ana, yadındadı, demişdin ki, Tanrı mənə bu gülüşü bəxş edib ki, mən bu alçaq
dünyaya gülüş və sevinc gətirəm...
Ana
karıxmlş halda Artura baxır.
COKER – Hə!
Tanrı deyildi. Ya sən idin, ya da sənin aşnalarından biri. Buna necə imkan
verdin? Sən necə bir qadınsan? Sən necə anasan?
Ana üzünü
kənara çevirir.
COKER –
Əsil adım nədir?
Ananın bədəni
əsəbdən əsir.
COKER –
Bilirəm, məni övladlığa götürmüsən. Adım nədir? Mən kiməm?
Ana Artura
baxır, söz deməyə çalışır.
ANA –
Ss-e-v-i-n-ccc-i-mm...
COKER
(sözünü kəsir, çımxıraraq) – Sevincim... Mən bu əclaf həyatımda sevincin nə
olduğunu bilmədim.
Artur
ananın yastıqlarından birini götürür.
COKER –
Bilirsən, gülməli olan nədir? Bilirsən, məni nə güldürür? (daha yaxın əyilərək)
Əvvəllər elə bilirdim ki, həyatım faciədir, amma indi anlayıram ki, murdar
komediyadır.
84. Göy pərdə,
xəstəxana palatası (ümumi)
Göy pərdə
arxasından biz yalnız Arturun ayaqlarını görürük. Kamera asta sürətlə geri çəkilərək,
baş verənləri arxada qoyur. Alqışlar eşidilir.
85. Ananın
evi, qonaq otağı – gecə
Artur
Mürrey Franklinin şousunun video-yazısını öyrənir (studiyada tamaşaçılar
Mürreyi alqışlayır), Artur bloknotunda qeydlər edir.
Artur
qonaqların səhnəyə necə çıxdığına fikir verir... qonaqlar Mürreyi necə
alqışlayırlar... necə əyləşirlər... ayaqlarını çarpaz edirlər ya yox... Artur
bu qonaqlar kimi davranmaq istəyir.
Televizorun
üstündə əyləşmiş kürən pişik Arturu müşahidə edir.
Artur
praktikaya başlayır – səhnəyə çıxırmış kimi, qonaq otağına daxil olur, gülümsəyərək,
“tamaşaçılara” əl edir... Mürreyin əlini sıxır... sanki gödəkçəsinin düymələrini
açaraq, əyləşir. Yenə gülümsəyib cibindən köhnəlmiş bloknotunu çıxardır.
COKER –
Mürrey, zarafat eşitmək istəyirsənmi?
Mürreyin
“cavabını” gözləyir, başını tərpədir və
bloknotunu açır.
COKER
(bloknotdan oxuyur) – Tuk-tuk.
Arturun
ayaqları yanında əyləşmiş pişik Artura baxır. Artur əvvəlcə ayaqlarını
çarpazlaşdırır, sonra düzləşdirir. Deyəsən, narahatdır.
Artur
pişiyə baxır və deyir.
COKER
(başını tərpədir, məyus halda) – Hə, bilmirəm ayaqlarımı necə qoyum. Belə də,
belə də təbii görünmür.
Artur
divandan qalxır, “studiyaya” gəlişini təkrarlayır. Yenə “tamaşaçılara” əl edir.
Mürreyin əlini sıxır... əyləşir və
ayaqlarını çarpazlaşdırır.
COKER –
Mürrey, dəvət etdiyin üçün minnətdaram. Bunun necə də əhəmiyyətli olduğunu ifadə
edə bilmirəm, bütün həyatımın xəyalı idi. Sizin üçün bir zarafatım var.
Artur yenə
ayağa qalxır və pişiyə baxır.
COKER – Hə,
haqlısan, ayaqları çarpaz etmək lazım deyil.
Artur yenə
əyləşir və ayaqlarını bu dəfə çarpazlaşdırmır.
86. Qəbiristanlıq
– axşamçağı
Ümumi plan
– ucsuz-bucaqsız məzarlar və boz başdaşları arasında tənha fiqur. Burada yalnız
kasıbları və atılmışları dəfn edirlər. Artur anasının məzarı yanındadır. Artur
başını aşağı əyib, üzünü əlləri ilə qapayıb, bədəni titrəyir. O, pas rəngli,
nimdaş bir kostyumdadır. Onun arxasında iki detektiv dayanmışdır.
Günəş tədricən
qüruba enir.
İri planda
– Arturun əlləri ilə gizlətdiyi üzü. O, gülür... amma bilmək olmur xəstəliyindən
gülür, ya həqiqətən gülür.
87. Yol,
Potters-Fild qəbiristanlığı – axşamçağı
Artur
anasının məzarından çəkilir və detektivlər Harriti və Berkə yaxınlaşır.
Detektivlər Arturu nişansız avtomobilin qapısı yanında gözləyirlər. Arturun üzü
hələ də qırmızıdır, gözləri yaşla doludur.
COKER
(gözlərini silərək, qəzəblə) – Siz gərək bura gəlməyəydiniz. Bu düzgün deyil.
HARRİTİ –
Biz başsağlığı vermək üçün buradayıq. Təəssüf edirik.
BERK – Bəli,
bu çox acıdır...
Artur
susqun halda detektivlərə baxır. Pauza...
BERK – Bəs
başqaları hanı?
COKER –
Anamla həmişə tək olmuşuq.
Artur bir
anlıq susur, getmək istəyir.
BERK
(qışqırır) – Biz sizi Mürrey Franklinin şousunda görmüşük.
COKER –
Görmüsünüz?
HARRİTİ –
Bəli. Eşitdim ki, orada çıxış etmisiniz, indi həmin çıxışın video-yazısı məndədir.
BERK –
Bircə onu deyə bilmirəm ki, gülməli olmaq istəyirsiniz ya yox.
COKER – Hə...
düşünürəm siz zarafatı anlamamısınız.
HARRİTİ –
Bura baxın, biz bəzi məqamları aydınlaşdırmaq istəyirik. Xəstəxana müdiri ilə
söhbət etdik.
COKER (cəld)
- Hansı xəstəxananın?
BERK –
Uşaq xəstəxanasının. Siz işdən qovulduğunuz gün. Müdir dedi ki, tapança saxtaya
oxşamırdı, ağır idi, elə bil əsil tapançaydı. Sizə bir neçə sualımız olacaq.
COKER – Mən
indicə anamı dəfn etmişəm.
Detektivlər
bir-biriylə baxışırlar. Harriti cibindən bir kart çıxarıb Artura verir.
HARRİTİ –
Sabah danışa bilərik. Siz səhər polis bölməsinə gəlməlisiniz.
COKER
(aşağı baxaraq, kartı oxuyur) – Yaxşı. Təşəkkür edirəm ki, gəlmisiniz.
BERK – Əlbəttə.
COKER – Bu
bir zarafat idi...
Musiqi
altında alqışlar eşidirik.
88. Ananın mənzili,
vanna otağı – ertəsi gün
Artur
vanna otağında əl-üzyuyanın üzərinə əyilib. Pasrəngli şalvar və “Biter” yazılı
ağ qısaqol idman köynəyi getib. “Coker” kloun maskası kirli güzgünün yanında
asılıb. Radiodan uca musiqi səsi eşidilir.
Artur
başını qaldırır, saçlarını yaşıl boya ilə rəngləyib, “Mister Cinqlz” kloun
pariki kimi. Lakin saçlarını yaxşı boyaya bilmədiyinə görə, başında həm yaşıl,
həm də öz rəngində saçları var.
İndi Artur
üzünə yağlı ağ boya sürtür. Musiqi altında rəqs edir, fırlanır, budlarını hərəkət
etdirir və güzgünün yanında asılmış maskanı yamsılayır... Özü özünü təkrar
edir.
Uca musiqi
səsi altında qapının döyüldüyünü Artur eşitmir. Sadəcə qrimlənir və rəqs edir.
Yenə qapı
döyülür. Artur aptek şkafını açıb paslı qayçını götürür və radionu söndürür.
89. Giriş
qapısı, ananın mənzili – günorta
Coker
qapının qıfılını açır, təhlükəsizlik zəncirini açmadan, qapını az qədər aralayır
- əvvəl Rendalı, sonra Harini görür. Zənciri çıxarıb qapını açır. Rendal və
Hari onun yarımçıq qrimli üzünə, nəm yaşıl saçlarına baxırlar.
HARİ – Ey,
Artur, necəsən? Təzə iş tapmısan?
Coker
inkarla başını yellədir, kənara addım atır ki, kişilər içəri keçsin. Qayçını
möhkəmcə əlində tutub sıxır.
RENDAL –
Onda sən meriya binası qarşısındakı mitinqə hazırlaşırsan. Düzdür? Eşitdim ki,
orada aləm bir-birinə dəyəcək.
COKER –
Mitinq bu gündür?
Rendal ona
baxıb gülür.
RENDAL - Hə
də. Kloun qrimi nəyinə lazımdır?
Coker
qapını bağlayır, zənciri asır.
COKER –
Anam vəfat edib.
RENDAL
(başını tərpədir) – Hə, eşitmişik. Ona görə buradayıq. Düşündük, bəlkə bizimlə
gedib bir az içərsən?
Coker
cavab vermir.
HARİ – Səni
narahat etmək istəmirdik. Rendal düsündü ki, biz gəlib başsağlığı verməliyik.
RENDAL – Bəli,
biz axı bir ailəyik. Gərək birgə olaq.
COKER zənnlə
Rendala baxır.
COKER –
İndi uygunsuz vaxtdır. Mən məşğulam.
HARİ – Hə,
əlbəttə. Problem deyil. Başqa vaxta qalsın.
Hari
çevrilir ki, getsin. Rendal dayanıb nəsə demək istəyir.
RENDAL – Hə.
Onda başqa vaxt. Ey...
Rendal
Artura tərəf addım atır.
RENDAL –
Qulaq as, polislər ofisə gəlmişdilər. Bütün klounlarla danışdılar. Metrodakı qətllər
haqqında.
HARİ (tələsik)
– Mənimlə danışmayıblar.
RENDAL (Hariyə çımxıraraq) – Çünki şübhəli şəxs orta
boylu idi. Qətli cırtdanboylu törətsəydi, sən artıq türmədə idin (Cokerə) – Hər
halda, Hoyt dedi ki, onlar məni axtarırlar, bilmək istəyirəm, sən polislərə nə
demisən... Bizim sözümüz üst-üstə düşməlidir. Sən axı dostumsan.
Artur qəfildən
qayçını Rendalın boynuna çox dərindən sancır. Qan fışqırır. Rendal bağırır.
Şokdan Hari geri büdrəyir.
HARİ
(qışqırır) – Bu nədi! Bu nədi!
Artur
qayçını çıxarıb Rendalın gözünə soxur, iyrənc bir səs eşidilir. Arxa fonda Hari
bağırır.
Rendal
kor-koranə əl atır, ağrıdan bağırır, üzü tamam qana bulaşıb.
Coker
Rendalı başından tutub, içində tüğyan edən qəzəblə onun başını divara çırpır.
Yenə və yenə. Nəhayət, Artur Rendalı buraxır, o, yerə yıxılır. Artur divara
söykənir, təngnəfəsdir və divarboyu aşağı sürüşür.
Artur
küncdə qorxudan əsən Harini görür.
COKER – (nəfəsini
dərərək) - Bu gün axşam məni televizorda göstərəcəklər. Buna inanırsan?
Hari
qıımıldamır, tərpənmir.
COKER –
Hari, hər şey qaydasındadır. Gedə bilərsən.
Hari
arxa-arxaya qapıya gedir. Artur ağır-ağır nəfəs alaraq, bir müddət yerində
qalır. Rendalın üzündən qanı silir.
HARİ –
Ey...Art?
Artur
dönüb Harini qapıda görür. Hari yuxarıdakı zənciri göstərir. Harının zəncirə əli
çatmır.
Coker
başını tərpədib zənciri açmaq üçün ayağa qalxır, Harının yanından keçərkən,
onun hələ də titrədiyini görür. Coker zənciri və qapını açır, Harı dəhlizlə var
gücüylə qaçıb uzaqlaşır.
Çevirdi - Sima
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder