6 Kasım 2011 Pazar

A.Uğur Olgar. YAĞIŞLAR DİNƏ BİLMƏZ

Türk ədəbiyyatının bir şairi - A.Uğur Olgar Qurban bayramı münasibətilə e-mail poçtuma təbrik göndərmiş və bir şeirini ərməğan etmişdir. Gəlin, YAĞIŞLAR DİNƏ BİLMƏZ şeirini birgə oxuyaq :)
Bayramınız mübarək!

*
Rubabe dedi ki
“oyan şair, bir mahnım var sənin üçün
Azərbaycanlı quşlarla birge civildeyecem
teqce azan oxunanda susacaq
günəş doğulana - batana qədər gözleyeceyim
gözyaşlarının dayanmasını
ucalmadan göy üzüne”

oyandım, soruşdum Rubabeyə:
“niyə məni üreyimden vurar daim
axı bu sənin maxnıların
ay dənəmin işığıylamı bəstələdin
o yaxıcı sözləri, məni öldürmeqmi
notaların bu zelim niyyəti”

səhər asta asta üzünü sürüyərdi günə
Baqili bir qız röyasının son pərdəsində
səssizcə xesretlenirdi uzaq bir dənizin
sehil ilə öpüştüyü qumsaldaki
ayaq izlərinə

baxdım ki o ceyranın dodağının yanında bir xal var
yavaşca öpdüm düşməsindən qorxaraq, zaman dayandı sonra
dodaqlarının sehilinde, açıx dənizində üreyinin
nə sevdalı gəmilər batdı fırtınadan,
nə eşq deqiqaları alabora oldu

Mensum dedi ki
"dinə bilmədim", bes mən dinə bildimmi
özümə soruşuram gələn hər sənsiz anımda
yağmurlar necə dinə bilməzsə
gözyaşlarım necə dinə bilməzsə
mən də dinə bilmeyecem
sənə qavuşana qeder

Mensuma soruşdum:
“Rubabe ilə niyyətiniz məni öldürmeqmi
nurdanamı görə bilmədən.”

Azərbaycanlı quşlar hələ ki
səhəri gətirərdilər gecədən qaçıraraq

oyandım, üzümdə necə bir təbəssüm, bextiyar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder