16 Şubat 2024 Cuma

Tərcümələrimdən. Kanae Minato (Yaponiya). ETİRAFLAR (davamı)

 

Mən həqiqəti bilirdim, A.B. də məktəbə gəlməyə davam edirdilər. Onların vecinə deyildi ki, sinfə polis gələcək. A. qalib bir təbəssümlə məndən soruşdu ki, nə üçün onun etirafından sonra polisə xəbər verməmişəm. Nə olub ki? Bu bədbəxt hadisədir. Mən A.-nın etdiyi cinayət haqqında hamıya danışıb ona şöhrət qazandırmaq istəmirdim. Bir ana kimi, A.B.-nin ölməsini istəyirdim. Bir müəllim kimi gərək hər şeyi polisə danışaydım, həmçinin bu uşaqları müdafiə etməliydim. Polis qərara gəldi ki, Manami bədbəxt hadisə nəticəsində ölüb, mən B.-nin anasına söz verdim ki, hər şey bu cür qalacaq. Nə nəcib hərəkətdir, deyilmi? B.-nin işdən gələn atası olanları öyrənib mənə pul təklif etdi. Razılaşmadım. Pulu götürsəydim, B. hesab edəcəkdi ki, hər şeyi unuda bilər. Mən isə istəyirdim ki, o ömrü boyu bunu xatırlasın, və gələcəkdə ləyaqətli həyat sürsün. Əgər atası oğluna kömək etmək istəyirsə, qoy B.-ni həyatı boyu dəstəkləsin.

Əgər A. başqa birisini öldürsə, onda necə?

Hm... siz mən gözlədiyimdən daha soyuqqanlı imişsiniz... QİÇS haqqında dediklərim sizi şoka saldı, amma balaca qızın ölümü vecinizə olmadı. Amma A. hələ heç kimi öldürməmişdi. Takenaka xanım məxmər çantanı mənə gətirəndə, həmin gecə məktəbə gedib çantadakı elektrik gücünü ölçdüm. Qısaca, bu güc nə dördyaşlı uşağı, nə də ürəyi xəstə qocanı öldürə bilərdi. Cərəyanın gücünü özümdə yoxladım. Zəifdi. Manami sadəcə huşunu itirmişdi. Demişdim ki, o suda boğulub. Hadisənin ertəsi günü A. B.-dən soruşdu ki, qızı niyə hovuza atıb? Mən də soruşmaq istəyirəm – niyə heç kimi köməyə çağırmadı? Niyə dərhal qaçıb getmədi?

Axı Manami hələ sağ idi.

Özümü müqəddəs hesab etmirəm. Mən polisə A.B.-nin kimliyini bildirmədim, çünki inanmıram ki, qanunla onlar cəza alacaqlar. A. Manamini öldürmək istəyirdi, amma sona qədər işi yerinə yetirmədi, B. qızımı öldürmək istəmirdi, amma öldürdü. Onların hər ikisini polisdə qeydiyyata alacaqlar və tezliklə bu hadisə unudulacaq. A.-nı elektrik cərəyanında qızartmaq, B.-ni isə suda boğmaq istərdim! Amma bu, Manamini qaytarmayacaqdı. Bu oğlanlar ölsə, günahlarını necə yuyarlar? Mən insan həyatının nə qədər dəyərli olduğunu onlara göstərmək istəyirdim, cinayətin nə qədər ağır olduğunu və bu günahla ömür boyu yaşayacaqlarını anlatmaq istəyirdim. Amma bunu necə etməli?

Çevrəmdə kimsə bu cür ağır dərdlə yaşayırdımı?

Xatirlayırsınızmı, südlə eksperiment böyüyən orqanizmdə kalsium çatışmazlığını aradan qaldırmaq üçün idi. Sizdə təkcə kalsium çatmır. Sizdə həmçinin sink çatışmazlığı var. Maraqlıdır, dad reseptorlarınız nə qədər həssasdır? Xüsusilə A.B.-nin reseptorları. Onlar südü içərkən, fərqli bir dad hiss etdilərmi? Məsələn, dəmir dadını? Bu gün səhər onların süd paketlərinə bir az qan əlavə etmişəm. Yox, öz qanım deyil. A.B.-ni islah etmək üçün mən südə ən ləyaqətli insanın, Sakuranomi-senseyin qanını əlavə etmişəm.

Görürəm, anladınız.

Bilmirəm, effekti nə zaman büruzə olacaq. Amma məsləhət görərdim A. və B. üç aydan sonra qan analizi versin. QİÇS virusunun inkubasiya dövrü beş-on ildir, deməli, sizin kifayət qədər vaxtınız var ki, insan həyatının dəyərini anlayasınız. Ümidvaram ki, onlar dəhşətli cinayəti dərk edəcəklər və Manaminin ruhundan bağışlanmalarını istəyəcəklər. Sinfə gəlincə, gələn il də siz bir yerdə oxuyacaqsınız, inanıram ki, A.B.-yə xüsusi münasibət bəsləyəcəksiniz. Yeni müəlliminizi intihar edəcəyinizlə qorxutmayacaqsınız. Hələ bilmirəm, gələcəkdə nə edəcəm. Bəlkə, qərar qəbul etməli olmayacam. Nəticə nə zaman bilinəcək? Gəlin, inanaq ki, A.B. özlərini qoruyacaq, yolu ehtiyatla keçəcəklər...

Yaz tətilini ərə gedəcəyim adamla, Manaminin atasıyla keçirəcəm. Biz faciədən sonra birgə yaşayırıq, hər dəqiqə mən onun yanında olacam. Sizə şən və həyat dolu tətil arzulayıram.

Bu dərs ilinə görə təşəkkürlər.

(ardı var)

Çevirdi: Sima Ənnağı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder