22 Mart 2022 Salı

Çağdaş Azərbaycan poeziyası. Cəlil Cavanşir. Məni ağlatmaq asandır.

 

Məni ağlatmaq asandır;

Bir gülüş, Bir öpüş, Ya da süzgün gözlərlə baxıb, "Sən yaxşı insansan" deməyin. Bir də dəniz qədər dərin gözlərində Oxuduğum sevgi. Yandırar... Yandırar... yaxar.... Bu gözəlliklər ki, var, Aldadar məni gülüm, aldadar... Məni ağlatmaq asandır; Buludlu havalar, Həzin bir musiqi, Gözlədiyim bir telefon zəngi, Alar məni özümdən, Uzaqlara uçurar. Gecənin gec saatlarında Dinlədiyim bütün mahnılar, Ağladar məni gülüm, ağladar... Məni ovutmaq asandır; Əllərimi tutub, Gözlərimə baxıb, Dağılmış saçlarıma Çəkdiyin tumar... Və ya titrəyən səsinlə Telefonun o başından "Səni çox istəyirəm" deməyin... Səsindəki həzinlik, Gözlərindəki xumar Ovudar məni gülüm, ovudar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder